Isnin, Ogos 17, 2009

Jagung Sweet Corn / Jagung Manis 969 Dan Batang Jagung untuk DIJUAL


Salam,

Saya baru habis mesyuarat dengan pengusaha ladang jagung seluas 88 ekar di Kelantan, beliau berminat ingin menjual jagung manis / Sweet Corn 969 kepada semua pembeli yang berminat. Jangkaan hasil yang bakal di keluarkan adalah 704,000 tongkol jagung menjelang 30 Ogos nanti.

Selain daripada itu juga, ada pengusaha Jagung Untuk Ternakan yg ingin menjual jagung2 mereka di Kelantan. Ready stok ada dalam 15 ekar. Sesiapa yang perlukan untuk digunakan sebagai bahan dalam pembuatan makanan dan makanan ternakan bgtau saya ya.

Selain daripada itu, saya juga menjual batang2 jagung untuk digunakan sebagai SILAJ. Harga yang saya jual ada paling kompetatif dan mengikut kehendak shbt2 semua.

Sesiapa yang mempunyai pasaran dan berminat untuk memasarkan bolehlah menghubungi saya dengan segera. SMS jika tidak dapat nak call ya, biasanya jika ada mtg saya tak angkat, lepas tu baru saya call/ Sms balik.

Moga dengan bantuan shbt2 semua, farmers2 ini akan mendapat side income mereka utk digunakan dalam bulan Ramadhan yang bakal tiba nanti.

Terima kasih.

Syam Ghaz
013-219 9643

p/s; maaflah posting unformal, sbb tgh duk sibuk buat proposal projek Ternakan Ayam Herba utk disubmit kepada Kerajaan Negeri Kelantan pada hari Rabu ni :)

Artikel Terkait

1 ulasan so far

untuk pasaran dimelaka ada tak?saya berminat nak berniaga jagung, tapi dimelaka kekurangan bekalan jagung mentah...