Khamis, Februari 12, 2009

Bengkel Kyusei Nature Farming And The Technology Of Effective Microorganism

Saya akan menghadiri Bengkel Kyusei Nature Farming And The Technology Of Effective Microorganism, di Sara Buri, Thailand. Pada 15 - 19 Febuari 2009.

Tujuan lawatan ini adalah untuk meninjau perkembangan sektor pertanian dan penternakan di Thailand serta pertemuan dengan pelabur Thailand yang berminat untuk melabur dalam sektor pertanian di Kelantan.

Sebarang nota-nota dan maklumat yang berkaitan InsyaAlah akan saya berikan kepada shbt2 dan pengunjung blog ini secara percuma apabila balik nanti. Doakan saya mendapat ilmu yang terbaik dan dapat saya praktikan di negeri Kelantan dan Malaysia nanti.

Doakan saya selamat pergi dan pulang, insyaAllah.

Website: http://www.apnan.org

Artikel Terkait

3 ulasan

Saudara
Sebenarnya bukan komen yang saya paparkan disni. Sebenarnya saya pohon bantuan sdra untuk mendapatkan deraf kertaskerja penternakan ikan keli dalam kanvas. Kalau ada atau sesiapa yang ada tolong emailkan kepada saya.
ppdlked@gmailcom
Terima kasih

Salam,

Sdra, satu salinan kertas kerja lengkap ada saya masukkan dalam ruangan download kertas kerja, beribu2 dah shbt kita yg download. cuba sdra pergi ke ruangan download kertas kerja dan download ya.

semoga berjaya.

maaflah baru reply, baru shja sampai dari bangkok.

syam ghaz


Mohon forward kepada saya Kertas Kerja Penananam Pisang. Semuga dirahmati.