Selasa, Mei 11, 2010

Tazkirah Sempena KEMARAU

Artikel Terkait

3 ulasan

Good and very interesting blog and posting.

FYI, I used to be with YB ZUL several time in Labok, also about Ternakan Unggas,

InsyaAllah saya akan follow up lagi.

You have successfully acheived a std whereby, very litte penternak can afford to do it.

I m going to Kelantan to visit my bapa in Pasir Tumboh.

Hope one day I will see you.

How can I reach you?

Terima kasih abg din, saya cuma insan biasa yg mempunyai sedikit latar belakang dlm bidang agri-bisness, alhamdulillah dikurniakan pula isteri yg jd Dr Veterinar :)

jadi saya gabung jalingkan ilmu2 yg ada untuk dimanfaatkan bersama.

blog ini adalah lebih kepada perkongsian ilmu dgn rakan2 lain di seluruh Malaysia dan 32 buah negara yg saya kenali :)

smga abg din terus suksess. lagi satu bagi projek ayam ni, saya ada master plan yg cukup besar...

dari dedak, kepada penternakan ayam kg herba, penghasilan telur ayam organik dan downstream produk yg Halal & Organik.

ada sedikit kaitan dgn Abg Din, dalam bab nak mesin penetasan utk projek penelor nanti.

boleh kita sembang2 nanti :)

Hopefully!

Will be calling you very definitely! TQ brother.!