Ahad, September 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin


MENTERI Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat bersama sebahagian 2,000 mahasiswa Kelantan pada majlis Hari Raya Aidilfitri di Balai Islam, Kota Bharu semalam.

Alhamdulillah dikesempatan tahun 1430H pada kali ini kita semua masih sempat untuk menyambut Aidilfitri bersama2 keluarga tersayang, sahabat-sahabat seperjuangan, rakan taulan dan rakan niaga semua. Moga hayat kita masih dipanjangkan oleh Allah SWT bagi menyambut 1 Syawal 1431H lagi pada tahun hadapan.

Dikesempatan ini, saya selaku pemilik blog ini ingin memohon infiniti kemaafan daripada semua sahabat-sahabat yang mengenali diri ini samada secara zahir ataupun tidak (alam maya). Moga-moga ikatan yang sedia terbina dan terjalin erat dapat sama-sama kita kukuhkan pada masa hadapan. Andaikata ada silap dan salah sepanjang kita mengenali, berurus niaga dan berhubung selamat ini , saya mohon banyak2 kemaafan daripada shbt2 semua.

Sekiranya ada shbt2 yang ingin meminta saya membayar ganti rugi dsbnya, saya mohon shbt2 menghubungi saya dengan segera. Andaikata ada tersilap kata-terlebih cakap-terkasar bahasa-termakan/minum- dsbnya saya minta Halalkanlah dan Maafkanlah segala salah silap saya. Moga2 dengan berbuat demikian, kita semua lebih aman dan bahagia di dunia sementara ini.

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin

Ikhlas daripada

Syam Ghaz & Family

p/s; gambar diatas adalah dipetik daripada akhbar KOSMO, semasa program Mesra Aidilfitri Mahasiswa Kelantan Bersama Tok Guru MB, dimana saya menjadi ahli jawatankuasa induk program.

Artikel Terkait