Isnin, Februari 10, 2014

AWAS MADU KELULUT TIRUAN PENYEBAB DIABETES, KANSER/TOKSID HATI & UBAH DNA

 WARNA PUTIH - MADU KELULUT TIRUAN

Usah beli madu kelulut berwarna PUTIH seperti ini. Jarang sekali madu kelulut berwarna PUTIH, kecuali diternak dalam dusun getah atau dalam simen. Kuantitinya amat sedikit dan mustahil untuk dikomersilkan madu kelulut berwarna putih, kecualai ia SIRAP BERFRUKTOSA TINGGI.

HATI2 JUGA - MADU KELULUT SINTETIK BERWARNA "GOLD" KEPERANGAN DAN BOLEH DILIHAT TEMBUS KELUAR JUGA BERLELUASA DI PASARAN.



ANALISIS MAKMAL MENUNJUKAN MADU KELULUT SINTETIK BERLELUASA DI PASARAN..AWAS!!

■ Sebagai BUKTInya admin terbitkan keputusan Analisis Makmal (terhadap sampel yg rakan kami hantar - utk ujikaji) yang dibuat oleh Dr Wan Iryani, Penyelidik Kanan Makmal Penyelidikan dan Servis Madu serta Hasilan Ldbah (PROBEE) UiTM Puncak Alam yang menunjukkan;

1. "Madu Kelulut Maut" yang berleluasa dijual dipasaran skrg adalah TIDAK MEMPUNYAI CIRI2 MADU sebaiknya ia adalah pembunuh senyap yang boleh menyebabkan;

i. Diabetes/Kencing Manis
ii. Obesiti/Gemuk
iii. Barah/ Kanser
iv. Toksid pada Hati
v. Merubah struktur DNA


■ "Madu Kelulut Maut" juga TIADA enzim yang dihasilkan oleh lebah iaitu Glukose Oxidase, jadi adakah ia dibuat oleh MESIN @MANUSIA?

■ Kadar HMF (5-(Hidrosimetil)-2-furaldehid(HMF) yang SANGAT TINGGI, yang normal adalah 80mg/Kg, yang "Madu kelulut MAUT" itu adalah 294.54mg/Kg. Lagi tinggi makin berisiko untuk hidap 5 penyakit kronik di atas.

■ HMF tinggi menandakan ia Madu Tiruan @ SINTETIK yang dihasilkan drpd SIRAP berfruktosa tinggi melalui tindak balas asid pekat ke atas sirap sukrosa.

77 % Madu di Pasaran asalah MADU TIRUAN/ SINTETIK mengikut Prof Dr Kamaruddin Yusof (UM) dan Dr Wan Iryani Wan Ismail (UiTM) Puncak Alam.

Moga pendedahan ini membantu membuka mata pengemar madu lebah kelulut dan madu lebah, AWAS!! Belilah dari mereka yang diyakini dan analisis makmal.

Layari www.lebahkelulut.com utk info lebih lanjut dan dapatkan madu kelulut ASLI. Tq

p/s: utk analisis makmal sila bgtau, kami boleh bantu.
HUBUNGI SAYA UTK ANALISIS DAN DAPATKAN YG ASLI; 0132199643

Keputusan Analisis Makmal Sampel Madu Kelulut Tiruan (yang berwarna GOLD) yang berleluasa dijual di pasaran. Madu MAUT)

Artikel Terkait

2 ulasan

Rawatan diabetis boleh dilakukan tanpa potong bahagian yg teruk. Dengan rawatan melalui sel terapi boleh mengantikan sel lama yg rosak menjadi sel baru. Pls call/sms/whatsapp 014-6228620. Bnyk testimoni sudah.

Admin madu ni mcm madu yg banyak dijual di cameron highland k?